Bu aralar her gece istisnasız sabah 5te uyanıyor. 2 saat ayaktayız. 7de tekrar uyuyor. Haftada 2 gün işe gidiyorum ve özellikle işe gittiğim günler inanılmaz zor oluyor benim için. Geceleri o uykusuzlukla çok sinirleniyorum. Çocuğa bir şey belli ettiğim yok tabii ama dün gece uyu artık uyuuu diye bağırdım. Sabaha içim cız etti. Anlamış mıdır acaba diye. O oyun sanıp gülüyo gerçi gerçi. Bana lütfen robot olmadığımızı hepimizin sinirlendiğini normal olduğunu söyleyin :( hem anneyiz biz canım sinirlenemez miyiz arada