17062019 Zeynep16166 ben ogluma ilk 3 ay kullandim.gaz flan yapmadi.ama kilo almadigi icin biraktim.aptamile gectim
ayseturk Zeynep16166 sma kullanıyorum ben kilo alımı da iyi diğer mamaları da denedim kabızlık yapmayan tek mama bu oldu. Ben çok memnunum 3 aydır onu kullanıyorum
espalp Zeynep16166 bebekten bebeğe değişir ama birçok mama denedik. Sma çok gazlı olan oğluma fazladan gaz yapmadı hatta hafifletti. Kabız yapmadı, güzel tok tutuyor 👍🏻
Melikeakiner 17062019 Fena kabız yapıyor, yeğenimi hastanelilk etti. İçeriisnde prebiyotik lifler yok dedi doktoru. Bebelac gold önerdi, çok iyi geldi.
17062019 Melikeakiner demekki her bebege farkli etki yapiyor.biz de ishalden kurtulamadik.sma yi birakinca duzene girdi
ovguaydin ben daha gaz yaptığını anlaymadan değiştirdim, çünkü kakasını yemyeşil yaptı, sanki mama hiç sindirilmemiş gibi
Minky Zeynep16166 ben kullandım memnun kalmadım sadece tok tutuyor kilo aldırmadı ama ben 1 yaş sonrasını kullandım belki ondan kilo aldırmamıştır
hanife82 sma prebiyotik lifler yok kabız yapar , ben kullanmadım ama komşumun çocuğu kabız olup hastanelik oldu
simgetaskisla gaz ve yeşil kaka yapar canım asla önermrm sma yı. aptamil öneririm sana. en güzel mama. içim rahat rahat veriyorum
UmayGunes Zeynep16166 Ben 2 aydır kullanıyorum memnunum kabız falan olmadı kilo alımı çok çok iyi ve hiç yeşil kaka falanda yapmadı yazıldığı gibi 🙄 Aptamil kabız yaptı kızımı sonra sma ya geçtik aşırı memnunuz :)