Ben aktardan aldım rezeneyi bir su bardağı suyu kaynatıyorum sonra 1 çay kaşığından bir tık fazla rezeneyi koyuyorum içine biraz daha kaynatıp kapatıyorum biraz dinlenince çay süzüp içiyorum aynı şekilde aktardan tane kimyon sanaldım onuda aynı şekilde kaynatıp içiyorum