1 yaş aşısı olan yokmu arkadaşlar dün sabah asinolduk hâlâ at simiz devam ediyor dönüşümlü calpol ve dolven veriyorum. Düşüyor biraz ama etkiden sonra 38.3 lerde geziniyor doktora goturmeliyim acaba?!?? Sizde nasıl oldu lütfen yorum yazarsanız sevinirim