elifeminemehmet Merhaba hanımlar 10 günlük bebeğimin sol göğsünde şişlik fark ettim ne yapmam gerekiyor. elin ile mesaj yap geçer diyenler oldu. Yada dokunma enfeksiyon artar diyenler.????
Eysan02 elifeminemehmet annenin hormonları anne sütünden bebeğe geçtiği için oluyor. Benim bebeğindede vardı doktor elleme sıkma masaj yapma kendiliğinden geçecek dedi. Hatta süt damlaları olurdu bebeğimde.Tabi içinizin rahat etmesi için yinede doktorunuza danışın. Ama masaj falan yapmayın
sedaka elifeminemehmet dokunma benim kuzum da 12 günlük dağlık ocağında eğer çok şişerse çocuk doktoruna götürün ama şuanık çok normal bir durum dedi
Tugbayildizz elifeminemehmet benim kızımda da vardı doktorlar kesinlikle önermiyor ellemeyin kendiliğinden geçiyor bizimkinde akıntı da olmuştu ama geçti sonradan
HacerErdogan elifeminemehmet benim oğlan da da vardı annem ovala dedi tabiki de bilgim olduğu için elletmedim kendiliğinden geçtiğini duymuştum çünkü geçti