Hiilyuss Melike20 biz de 4.5 aylıgız simdiden oturturum ara sıra diyorsan joie bizdeki hafif yatar yaoabildiğim için ben oturtuyorum biz yemek yerken yanımıza 😂 ama tam oturamadan oturtmam zaten diyorsan ikeanın antilop modeli gibi olanlar daha iyi olru
Hiilyuss Melike20 evin cok kücğk değilse iyi bence hem suan yemek yediğimizi izliyor bazen mutfakta iş yaparken koyuyorum