Kizim.martta 4 yaşına girecek nasipse. Normalde akıllı bir çocuk ama o kadar inat ki anlatamam..hee dediği alınacak her dediği yapılacak yapılmazsa yapılana kadar ısrarla söylüyor. Bunu geçtim özellikle esimin ailesinin yanında beni hiç iplemiyor. Ne desem tersini yapıyor, onlara oldukça düşkün bunda sorun aslında ama beni bu şekilde dinlememesi canımı çok sıkıyor. Onlar yokken yine iyi kötü dinliyor çünkü.. uykuyu yemeyi her şeyi reddediyor onlarlayken.ben de ister istemez üzülüyorum.. sizler de durum.nasil ?