Merve1994Baris Doga0812 bende yaşadım ilk yaşadığım da 19 yaşındaydım birde geçen sene doğum yapınca yaşadım ilkinde zaten mecbur tedavi gördüm o yüzden ikinciyi anlamıştım kadın doğum doktorumda anladı ilaç verdi ama kullanmadım ben çok ilerlemedi ilk zaman gibi ama eğer çok ileri seviyede ise kesin bir psikiyatriye gidin yok dalga geçerler vs diye düşünmeyin aslında çok ciddi hayat kalitesini etkileyen bir durum
mini_ada Doga0812 bende yaşadım. Emdr tedavisi gördüm aynı zamanda lustral kullandım. Tam geçti mi bilmiyorum ama çok iyiyim ama iyi olmamın başka bir sebebi daha var. D vitaminim hep eksik olurdu vücudumda D vitamini takviyesi aldım bence çok iyi geldi bana
Nobahari Ben öyleydim. Şuan emzirme dönemimde olmama rağmen ilaç kullanıyorum. Resmen gözümün önünden sis perdesi kalktı gibi. Olayları daha net atlatabiliyorum. Kesinlikle destek almalısınız. O çukuru çok iyi biliyorum. Allah yardımcımız olsun.
Merve1994Baris Doga0812 ben başka kullanmıştım ama benzer ilaclarlardir önemli olan uykunuz nasıl uyumanjz çok önemli bebeğiniz var galiba bu durumda daha çok zorlanırsinjz ama etrafinizda güvenliğiniz anne kayınvalide eş dost onlara anlatıp en azından işlerinize yardımcı olmalarını isteyin ve dinlenin müzik dinlemek çok iyi geliyor ama kesinlikle kötü değil pop gibi bir süre sonra aşacaksınız emin olun