8cilekkkk 15 gün oldu sezeryan olalı sol tarafta bir ağrı alta doğru ağrım oluyor idrar yaparken başına gelen varmi çok kötüyüm.
emreozdemir 8cilekkkk geçmiş olsun sondalandığınız için idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir idrar tahlili vermeniz iyi olabilir
Reyhan34 8cilekkkk oluyor benimde öyleydi sol taraf dikişin başladığı veya bittiği yerde oluyormuş aşırıda yanma oluyordu evde zor geziyordum biber gibi yanıyordu ölüyorsum 1 ay sonra geçti ama
8cilekkkk Reyhan34 emreozdemir teşekkür ederim enfeksiyon çıktı ilaç kullanmaya başladım inşallah geçer 😔