Ya bende sadece bizde böyle sanıyordum, gerçekten 4.ay a girene kadar çok güzel gece rutini oluşturmuştum 9 olmadan uyuyodu gecede 2 sefer emip veya mama yiyip dalıyodu ama artık çook yoruldum gündüz uyumuyo uyursa çok zor dalıyo ve erkenden uyanıyo geceleri uykuya geçene kadar belki 5-6 sefer uyanıyo ha geçti diyelim 1-2 saat sonra uyanıyo gece sürekli emmek istiyo hatta bazı geceler 2-3 gibi kalkıp sabah 7de uyuyor artık mahvoldum ya çok yoruldum