Dogdugu günden beri emzik kullanıyo ama sadece uyurken arardı su an 10 bucuk aylık ve son 2 aydır falan emzige cok düşmeye basladı. Sürekli agzında. Sizin de öyle oldumu. Daha da baglanırsa diye de bi endişe ettim etmeli miyim? Konusmayı vs etkiliyo diye