Sevvl Neseligunler40 7 aylık ikizlerim birisi mamamama diyor bilinçli annni diyor ama bilinçsiz yanı bana anne demıyor sadece o kelımeyı çıkarabiliyor, diğeri anca ağlıyor tık yok😂😂
NmalkoC Bhryee yaa maşallah erkenciymiş benım oğlumda 3 aylıkken şarkı falan söylemeye başlado oturup birlikte dedikodu yapıyorduk
Ess92 Neseligunler40 13 aylıkken bilinçli anne demeye başladı. 7 8 aylıkken ba ba ba diyordu bilinçli miydi bilmiyorum 15 aylık arada baba diyor 😂😂
Shnshn Valla 5 aylık anne diyor. Ağlarken o ses anneye benziyor ama sadece anne deyip bırakıyor ve sürekli yaptığı için anne dediğine inandık 😂
fatmanurtekin-06 Shnshn benim oğlumda öyle😂 ağlarken anne diye ağlıyor. Uyandığında beşiğinden anne diye sesleniyor. Kimseye inandıramadım en son babasının da yanında söyledi öyle inandılar 😂
Atlas09 Neseligunler40 bizimki 8 aylıkken anneanne dedi 9 ayda anne bir yaşında baba dedi ama tam baba diyemiyor ba diyor
dlkuznnn Neseligunler40 3 aydan beri anneyi duyuyorum ama bilincli olarak anneyi 6,5 aydan sonra duymaya basladım babayı da 7,5 aylıkken duydum ilk baa cıktı sonra baa, baa baabaa diyor.
aybars_mom Neseligunler40 2 aylıktan beri ağladığında anne der gibi ağlıyo ama bilinçli değil tabii🥰 şimdi 4,5 aylık biraz daha netleşti birkaç aya tam anlamıyla duyarız inşallah 😃
linasilan 4 aylıkken baba dedi 6 aylık ken bi kere anne dedi hem baba dede mama var anne bi daha demedi 🌸