Benimki de 6.5 aylık ben yutma becerisi daha gelişmediği için sıvı içinde katı veriyorum mesela yoğurdun içine muzu hafif ezip veriyorum o şekilde hem yoğurt sıvı diye kolayca yiyebiliyor ama her zaman böyle yapmıyorum bir öğün böyle verdiysem bir öğün patates veriyorum mesela çok ezmeden eline veriyorum yiyeceğini yiyor zaten yediği az bişey öğürme de çok oluyor ama müdahale etmiyorum çünkü dilinin ortasına gelince öğürmeye başlıyor yani o öğürmesi yutmayı öğrenmesi için iyi birşey aslında