Bugleminannesi28 Kızlar prima açılmamış kutu 5 numara var mı elinizde uyguna verebilecek olan ihtiyaç oturu yazıyorum . Bebeğim çok fena pişik oldu mecbur primaya gecirttirdi doktoru çok pahalı burdan sorayım dedim
SelimZeynep Bugleminannesi28 elimde prima Yok canım üstte kalsın ama goonda kalite olarak prima ile aynı hemen hemen
Bugleminannesi28 SelimZeynep prima lazm canım normalde baby turco kullanıyorum doğduğundan beri ama gelene kadar sleppy kullanayım dedim pişik yaptı ve 15 gündür o pislikle savaş verdik doktorumuz prima kullan bir ay sonra kendi kullandığına dön dedi primaya geçince psigj geçti çok şükür o yüzden 1 aylik yetecek kadar arıyorum sonra baby turco ya dönecem