İyi akşamlar sevgili anneler, kızım 8 aylık üstünü asla ortturmez uyku tulumu aldık ama bu sefer de dönemediği için çok sık uyanır oldu. Bu arada Antalya'da yaşıyoruz ve evimiz 22 derece falan, yapısı daha ince ve daha sıcak tutuyo dedikleri için bu ürünü almayı düşündüm ama fiyatı da fazla gibi. Kullanan memnun olan ya da olmayan var mı 🙄