fik aynen canım 😆 sağlıklı olsunlar da onemli olan bu. Kilo alımı konusu sağlığı yerindeyse hiç problem değil. Benim kızım anne sütü +mama aldığı halde hep sınırdaydi çünkü bana çekmiş 😄 bu kilo işleri biraz genetik oluyor. Oğlumda sadece anne sütü ile ortalama kiloyu alıyor sağlıklı olsun mama vermedigime şükrediyorum 😇 bir anne için yetebilmek duygusu çok önemli. Kızımda mama da destekliyorum diye ne laflar duymuştum sanki çocuğumu aç bırakacaktım😠 kendini bilmez hadsizler