dryglgl Bir kızım var ve ben de tamamen sizin gibi düşünüyorum..Daha geçen annemle konusu geçti,deldirelim falan dedi daha küçükken. Belki küpe sevmeyecek,belki kulağının delik olması onu rahatsız edecek ilerde dedim. Bu tür şeylerin bireyin kendi tercihine bırakılması gerektiğini düşünüyorum dedim. Bidaha da açmadı konusunu. Küçükken hatırlıyorum çünkü kardeşim ve benimkini zorla deldirmisti halam ve annem. Gerek yok böyle biseye. Kendi isterse zaten istediğini yapabilir büyüyünce 🌺