Merhaba annelerim birşey danışayım çatı darlığı nedeniyle sezeryan oldum 3 hafta kanamam oldu sonra ara ara regl sandım rutin kontrollerde rahimde yara olduğunu söyledi kremle geçmesse, işlem yaparız dedi başına böyle birşey gelen varmı? Neler yapmalı bu süreçte doktor kaynaklimi merak ediyorum