Yesillhanim ben de dublexte oturuyorım gayet düzenli ve temizim 😆alt kat yatak odası ,oturma odası ,mutfak ,tuvalet,üst kat misafir odası,cocuk odası ,tuvalet ,düzen bu şekil asla yukarıda yemek yemek yasak😁yoksa önünü alamam 2 günde bir üst katı süpürüp toz alıyorum tabi banyo yu hergün yıkarım ,bide ilk işim üst kAtı düzenlemektir sonra alt kata gecerim