Snysrkn Ben doguma bile sporumu yapip gittim, o kadar duzenli yapiyordum yani. Dogum sonrasi bicak gibi kesince ve surekli kizim kucagimda olunca sirt, boyun ve diz agrim olmustu kisa bir sure. Vucut alisinca gecti zaten. Sezaryenden dolayi bir sikinti olmadi yani.