yagmurben_ Kızlar 1 haftalık bebeğim var. Doktor 2 saate bir uyandırıp emzir dedi ama ben onu uyandırasıya, memeyi tutturasıya, damaklaması için çaba sarfettikçe saatler geçiyor resmen diğer öğün geliyor. Bu süreçte normal mi ? Tutturmak için canım çıkıyor 🥹😔
Woman35 yagmurben_ altını değiştirin ıslak mendille silin poposunu ayak topuklarını sıkın ağlasın biraz hemen bırakmasın memeyi memede uyuduğunda burnunu hafif hafif sıkın enesini oynatın göğüsünüzü oynatın bebeğin yanağını oynatın hani birine uzaktan uzun uzun öpücük atarız da tiz bi ses çıkar ya o sesi çıkarın bebeğe ol yaklaşmadan yapın ama korkmasın birden bi de üstü kalınsa ondan da mayışır uyur emzirirken biraz ince giydirin sizin vücûd ısınızla da ısınıyor çünkü bol bol emzirin yarım saatte bir 1-1.5 saatte bir emzirin 2 saati bulamamaya çalışın bi de mesele en son 14.00’da emzirdiniz uyuttunuz 15.00’da emzirin emzirdiğiniz saati baz alın emzirmeye başladığınız saati değil her emzirmede iki memeyi 15-20şer dakika emzirin sarılık olmasın
okmsym yagmurben_ bu ben ilk 10 gün emmediği için be ağzını açmadığı için şırınga biberonla besle süt sağ derken her öğün 2 saat sürüyordu psikolojim bozuldu en sonunda silikon başlığa alıştık yine çok kısa değil ama buna şükür
emreozdemir yagmurben_ çok normal tam olarak böyle oluyor saatler böyle geçiyor haklısın ama geçiyor bitiyor o zorluk merak etme :)
Damlayani Bu benim de sorduğum bir soru olmuştu, çok normal. İkinci soru şu oluyor ben ne ara uyuyacağım
yagmurben_ Damlayani artık pes edip ne zaman isterse diyorum. Çünkü çok yoruluyorum. İki emip ittiriyor
Uykusuz-annee yagmurben_ Pes etme canım o daha küçük kan şekeri düşer sarılık olabilir topuklarini sık ayaklarini ovala yumuşak şekilde yapma bizde çok zor uyandırirdik ama hep ayaktan uyandirdik
Damlayani yagmurben_ yok aman pes etmeyin, sarılık olmasın muhtemelen uykuya yenik düşüyordur. Kendini toparlayıp sarılık riski geçene kadar böyle sonra daha rahat olacaksınız. Eğer akıl vermek gibi olmayacaksa naçizane uyandırmaya çalışın ayaklarıyla kulaklarıyla oynayın. Çenesini gıdıklayın her daldığında. Sabredin bu dönem güce ihtiyacınız var 😍
yagmurben_ Woman35 valla sağ göğsümü tutuyor solu tutamıyor… sağ da 20 dakika duruyor solu emziremiyorum bile