Barandilan bu şimdi 3 ay atağı mı oluyor 4 ay atağı mı oluyor aklım karıştı. Bu gece 10 dk da bir uyanan asla meme emmek istemeyen, gaz sansıcından daha kötü ağlayan bir bebişle kapatıyorum. 🚬 ben 4 ay atağıdır diye dua ediyordum korkuyla bekliyordum cünkü 🚬