busranurkorkmaazz evet canım benimki de böyleydi. Kucaktan inmek istemezdi. Bir de 2 yaşındaydı kızım o zaman. İkisi birden sevgi ilgi… belim kopuyordu akşama kadar beynim acıyordu. Deprem olunca bir yerlere de çıkamadık hep kapanmıştı yıkılmıştı, kaynanamda kalıyordum. O da sağolsun yardımcı oluyordu ama oruç a denk gelince o ay hiç yardımcı olamadı. Hem yemek yap hem kucakcı bebekle uğraş hem 2 yaş sendromlu çocukla uğraş bulaşıkları topla vs aşırı zor olmuştu. Kendi evim olsa bulaşığı sonra da toplandım az çocuklarla oynayıp, onları uyutup ama kvalidem de kalınca mecburen hemen yıkıyordum yoksa söyleniyordu bulaşık sevmem tezgahta diye 🥲 haklı ama bebek ağlayınca işte zor oluyordu dediğim gibi