Selamben_ Doğum yapali 2 ay olmsina 8 günüm kaldı Normal doğum yaptım. Beyaz sümüksü şeffaf a yakın bi akıntı olmaya başladı oramda 3 gündür falan bikini bölgem ıslak içi o sümüksü şeylerden oluyor sizde de oldu mu normal mi acaba
NmalkoC Selamben_ benım oğlum 2 yaşına girdi hala oluyor doktora gittim muayene etti enfeksiyon yada mantar falan varmı diye beyaz kokusuz olduğu için hiçbir prpblem yokmuş olabilir dedi dedim onu kesmek için bi ilaç falan yazın hiçbirşey yazmadı yeşil sarı kokulu olur o zaman enfeksiyon olur ama bu onemli bişey değil dedi bende çok rahatsızım bu durumdan
Selamben_ NmalkoC kuzum benimde sefaf kokusuz arada bi yumurtaliklarim sızlar gibi oluyor yumurtlama doneminden flaan heralde .ne zaman adet olcam acaba onu merak ediyom
Katun Selamben_ koku ve kaşıntı varmı? Akıntı peynirimsi gibi kesik kesik mi? Normal uzayan şeffaf akıntı ise yumurtlamadan dolayı