Tugcegndgd hoşgeldin 4. ay atağı diyoruz cnm biz buna 4 aaylık süreç biraz zor bir ay artık keşif dünyasında bebek yeni bir uyku düzeni oluşturman lazım yani uykuya dirensede uyut saatlerce çabala çünkü eğer pes edersen bu sefer çocukda şu algı oluşacaktır ya nede olsa pes ediyo uyutmuyor ama direndiğin zaman çocuk pes edecektir ve uyuyacakdır ama bu aylarda diyormya çok normal