Merhaba kızlar. Bebeğimi en son 10.30 gibi emzirdim. Uyutmam 12 yi buldu. Bir daha emzirmek için 2 ye alarm kuracaktim ama unutup alarm kurmayi unutup yatmışım ve 3.40 kendiliğimden uyandım . Yani bebeğim neredeyse 6 saat aç kalmış. Kendimi çok kötü hissediyorum.