yasemincemreotkun bebekle alakalı ikinci bebeğime doğum yapalı 20 gün oldu. Saatte bir emziriyordum sarılık olmasın diye doktor kontrolünde söyledim. Doktor hayır öyle bişey yapma bırak bebeği o acıkınca uyanır sen uyandirirsan iki emip memede uykuya geçer dedi. Doğru gerçektende öyle oluyordu şimdi genelde 3 saat bile olmadan uyanıyor emiyor uyuyor. Bence doktorunla gorusmen daha doğru olur canım en iyi yönlendirmeyi o yapar.