Tuzu bittiyse ya da tuzu koyduğun yerde bi sıkıntı varsa mesela su oraya gitmiyorsa felan... Her makina kötü yıkar.. Benim makinamıeşim aldı hediye olarak.. Vestel almış 8 programlı.. Simdilik bi sikintim yok.Sağolsun ama ben alsaydim kesinlikle arcelikten alırdim. Ben seviyorum ürünlerini..