Vldnkyaaa Bebeğim 4 ay 13 günlük 1 buçuk haftadır geceleri 2 kere ağlayarak uyanıyor nefes alışından anlıyorum ağlayacağını korkuyor gibi iç çekiyor sürekli sakinleştirdiğim zaman sizde nasıl olmuştu durum Yardımcılar olabilir misiniz?
beyzacmvrc Vldnkyaaa her zaman olmuyor bizde ama dün oldu. Nefes alisindan anlıyorum bende hızlı nefes alıyor böyle ağlar gibi inler gibi oluyor rüya görüyorfur diye düşündüm Ama sürekli oluyormuş bir haftadır korktu mu acaba biseyden? Bol bol okuyun veya dua açın YouTube dan
Baturunannesii Vldnkyaaa Atak döneminde kuzum uyku gerilemesi yaşıyor şuan rem uykularına geçiş yapamıyor uyku düzeni bozulur bu aralar sonra düzeliyor kendiliğinden merak etme