Sanemikom [bilinmeyen] cnm net bi bilgim Yok ama idrar yolu enfeksıyonu olabılır. Benım kızımında idrarı kokuyor ve enfeksıyon varmış. Netten okuyup sıkma canını. Bi doktora götürün en güzeli.
TwinsMother [bilinmeyen] benim bebekleriminde idrarları kötü kokuluydu. İdrar tahlili yaptırdık bi sıkıntı çıkmadı havalar sıcak bezlerde koku yapar dedi doktorumuz. Ama sen yinede bir danış doktoruna:)
Beriltalay [bilinmeyen] canım kesinlikle bezden emin ol bende şüphe etmiştim idrarına bile baktırdık bezde birkaç kere çiş yaptıysa direk çok kötü kokuyor
Beriltalay [bilinmeyen] idrarı Allah korusun kanlı veya çok turuncuya yakın sarı olmadıkça korkma hiç
Mdndncztrk Ben primsiz kullanıyorum normalde o koku yapmıyor bi kaç gün sleppy denedik inanılmaz koktu tekrar primaya döndük bez çok önemli