Selam arkadaşlar 2 aylık bebeğim var. Hem emziriyordum sütüm yetmediği için doktor önerisiyle mama da veriyordum. Şuan Disimde apse olduğu için tedavi görüyorum. Bu nedenle emziremiyorum. İlk olarsk Aptamil conformil kullandık çok gaz yaptı. Mamayı değiştik hip aldık oğlum tadını sevmedi hep ağzından çıkarıp durdu ağlıyordu içmemeye direniyordu mecburen yine değiştirmek zorunda kaldım. Bebelac Goldda geçtik o da kabız sorunu yaşıyorum. Şuan ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olur musunuz onerebileceginiz mama var mı