unlusura Sizce bu oturak önden açılır mı olmalı yoksa açılır olmasada olur mu ? Daha doğrusu Bim e geliyor kapalı açılmayan model o sağlam ve kullanışlı olur mu yoksa Ebebek önden açılır modeli mi alsam
hayalperest__ unlusura ben önden açılmalı kullandım bazen açmadan çocuğu cıkarmayı denedim daha çok zorlandım tekrar oturtturup kilidi açıyordum. Bence önden açılmalı daha kullanışlı pek bir fiyat fark yok du diye kilitli almıştım bende
Gokturk_ unlusura benim arkadaşım Bursa da 2.el açılır olanını satıyordu geçen gün .Ben oğluma da 5.ayında açılır aldım büyüyünce bacaklarını sokmak sorun oluyor .Oğlum yapılıydı kapalı olana oturamamıştı
hunilimomy unlusura kapalı olana bebegi oturtmak veya acil bi durumda çıkarmak cok sıkıntılı birseyler yedirirken boğazına kaçsa bebegi çıkarmak cok zor olur ya da aglasa önden acilir kullanıyoruz daha kullanışlı bide bebek iriyse kapali olan hic kullanışlı olmuyor
_MiracEfe22 unlusura ikisinide aldım açılır olanını almanızı tavsiye ederim kapalıyı kullanamadık sattım o yüzden içine sokup çıkarması çok zor oluyo hele bebeğiniz topluysa daha zor bence boşuna almayın
Summerwine95 unlusura ben önden açılır model kullanıyorum.Kapaliyken bebeği cikartamiyorum denemiştim.