melo10 Bebeğim 11aylık gün içinde ağlıyor devamlı yanında beni istiyor oyun oynamak istemiyor sürekli kucağıma geliyor biraz oyun oynayınca hemen sıkılıyor bebeği 11aylık olanlar böyle bir durumu yaşıyor mu
Baturunannesii melo10 ay bizimde öyle oyuncaklarını koyuyorum önüne hep en fazla 10 dk sonra yanıma geliyor heryerimi çekiştirerek ağlıyor ya
melo10 BuzluLatte daha öncesinde nasıldı? 3-4 gündür gece 12 gibi kalkıyor çok zor uykuya geçiyor gece bile ağlıyor daha öncesinde yoktu son zamanlarda inanılmaz huy değiştirdi
BuzluLatte melo10 benim kızımda 3 gündür böyle. Saat 11 den beri uyutmaya çalışıyorum görmediğim şekil kalmadı. Rabbim yardimcimiz olsun
PeraSeval Aynı şeyler sanırım atak dönemi kaygı problemi yaşıyor tüm gün koala gibiyiz malesef herşeyden hemen sıkılıyor 🙏🏼
melo10 PeraSeval bunları duymak bile rahatlattı beni bir yerde yanlış bir şey mi yapıyorum diye düşünüyordum yalnız olmadığı mı bilmek güzel ☺️
PeraSeval Mesela biraz önce bebeğim uyandı kucağımda uyuyor yatağına koyunca ağlıyor. Bu günlerde geçecek ama zor işte Allah bize yardım etsin🙏🏼🙏🏼
BuzluLatte PeraSeval atak haftasında değil şuan. Benim kızım genel olarak mızmız. Çok gazlı ve kolik bir bebekti huy kaldı ordan diye tahmin ediyorum genel olarak zor bir bebek cunku
PeraSeval BuzluLatte ama işte sizin ki gaz ve kolik onda. Kalmış olabilir bizim çok şükür gazımız olmadı. Yani ben atak olduğunu düşünüyorum bunun
Merve1601 Aydan merhaba eksiği var fazlası yok 11,5 dan beri yatıyorum az önce yine kalktı yine yatırdım rabbim onlara sağlık bizlere sabır versin 🥹