Seymaemre-asya34 Çocuk odası yapacağım için evimde yer yok .çocuk odası için sadece şuan yatak ve dolap alacağım masam ortada kaldı satsam pahalı alan olmaz güzel de sevyrm nbcam kararsız kaldım
SareLinaM Seymaemre-asya34 Valla ben vitrinimle yemek masami resmen bedavaya veriyorum 2 aydir yuzune bakan yok spotcular bile almiyor
Seymaemre-asya34 SareLinaM 3 yıllık evliyim 2 yıldır kullnyrm temiz çok da sevyrm ama yerim yok işte cocugum için vazctim ondan ama spotçulara vermeye kıyamam herhalde yaa keşke bı odam daha olaydi
Seymaemre-asya34 BenMathilda borca gircem kuzum çocuk odası için sadece baza dolap alacgim sigmyr artık besige