Kızlarcım selam.. Oğlum gündüz 11.30-12.00 gibi uyur 14.00 e kadar.. sonra 16.00 da uyur 18.00 e kadar. Gece de 20.00 gibi mızmızlanır. Beşiğine yatırıyorum uyuyo yarım saate uyanıyo tekrar uyutuyorum 5 dk ya uyanıyo beşiğinde yatmak istemiyo gündüzleri zıpzıp hamak salıncağı var orda uyur acaba ona mı alıştı dedim beşiğini de onun gibi ayarladım yine de uyumuyo ne yapacağımı şaşırdım istiyo ki sabaha kadar emerek yanımda uyusun emzik niyetine beni kullanıyo emziği de bıraktı asla almıyo valla şaştım kaldım ya bi akıl verin