Narinasya Kızım için temiz kadife elbise arıyorum sade elinizde olup satmak isteyen var mı?? 3/6 aylık. H&M elbiseleri var özellikle onlar.
Goktugduru Narinasya merhaba bende var kadife kızıma almıştım ama olmadı çabuk büyüdü giydiremedim hiç uygun fiyata verebilirim ama markası hm değil etiketi üstünde
Alya-Sena Narinasya Merhaba bende lc waikiki marka var cok az giydirdim . Etikette 6.9 ay yaziyor ama kalipli toplu bir bebekse olabilir diye dusunuyorum.bebeginiz kac aylik