Canım bende nişanda doğum yaptım 5.5 aylığız benim yanımdaki bayan da o gece bebeğini kucağına alamadan küveze aldılar bebişi , o an ben çok üzüldüm ama şöyle ki arkadaşın dediği doğru onlar bebişlere el bebek gül bebek bakıyorlar ve orada sizin bebiş gibi nicesi var yanlış hatırlamıyorsam o arkadaşında 37 hasta acil sezerysnla alındı aynı sıkıntı sonra duyduk ki çıkmışlar kızcağız boşuna ağladı helak oldu süt sağdı vs siz şuan lohusa olduğunuz içim çok çok duygusal olmanız normal ama korkmayın yanına gelecek küçük bücür 🙃❤️ aksine dinlenip süt sağmaya bakın bu suan sizin avantajınıza 😁