Doga46 alacağınız modele markaya bağlı bi de bebişkonun boyuna ☺️ ürün açıklamalarında yazıyordu cm olarak. Bir de mesela 1 tog alıp yaza kadar kullanırım diyosan 6-12, 2 tog alıp bahara kadarsa 3-6 olmalı bence 6-12 de uyar ama kış başladkğında sizin bebişe 🫣 az para da değil ki 1-2 ay giydirip kenara atmalık 🤭😂