bebeğim 20 günlükken kulak enfeksiyonu ve amip olduğu için antibiyotik başlamıştı doktor.Onun yan etkilerini azaltmak için forbiome probiyotik kullandık.yaklaşık 4 ay kullandık antbiyotik kullanımı uzun vadede bağırsak düzenini bozabiliyormuş diye.Gazlı bir bebek değildi amaa ben probiyotiğin de fayda sağladığını düşünüyorum.Gaz için bioga daha çok öneriliyor.Doktor ikisi de aynı forbiome yerine bioga da kullanabilirsin demişti