Busragnr0 Kızlar kızım 4 aylık ve gece uykusuna 11 buçuk 12 gibi gecıyor ne yapmalıyım normalde 9 bucuk 10 gibi de uyuyor ama uyanıyor bıdaha 12 ye uyanık duruyor ve çok ağlıyor
Tazeanneyimbenn Busragnr0 benim bebeğimde 3 aylık olmak üzere oda aynı gece 1-2 buluyor derin dalması. Hatta dün 3te uyudu 🤦🏽♀️
Busragnr0 Tazeanneyimbenn 2 aylık olana kadar benım kızımda öyleydi hatta 4 5 gibi uyuyordu sabaha karşı gece uyanıktı hep sımdı de 12 falan Sabah erken kaldırın yada az uyutun dıyorlar ama uykusu gelınce çok huysuzlanıyor nasıl oyalayacagım blmıyorumm
Tazeanneyimbenn Busragnr0 inan bende bilmiyorum bu saat olmuş hala ayaklarımda uyutma çabasındayım benim uykum geldi bu hala uyucak 🤦🏽♀️