Elayberosmom we well memnum cok güzel ılıtma kaynatma vs derdi yok pastörize günlük şişe süt alıp direk siselere boşaltıp içine kalmıssa kalan yogurdumdan yoksa activia alıp birer tatlı kaşıgı pay ediyorum bi kutu yetiyor zaten karıştırmıyorum bile 8 saat 42 derecede başlatıyorum bitince kapagını açıp bi saat öyle bırakıyorum sonra dolaba koyup bikaç saatde oyle bekletip agızlarını kapatıyorum taş gibi oluyor zaten cok zahmetsiz