urazinannesiiiiii Bebeğim 1 yaşına girdi aşı için sağlıkpcagına götürdüm ebe dediki bıngıldakta açıklık var d vit kullanmıyormusun fln .18 aya kadar normal diye biliyorum ben ama , fikriniz var mı kızlar ? Kafama takıldı
Seval-Yagiz urazinannesiiiiii Normal bence 18. Aya kadar kapanır hatta sağlıklı çocuklar 12 18 ay arası kapanır diyorlar ne alakaymıs
Htc4504 urazinannesiiiiii 18 aylık oğlum çok az bir açıklık var ve normal baş çevresi ölçümleri normal ise sorun değil
urazinannesiiiiii Seval-Yagiz ben de anlamadım araştırdığıma göre 18 ay hatta 2 yaşı da bulabilir diyor öyle konuşup korkuttu beni özel doktora da götürüyoruz ölçüm vs hep normal
urazinannesiiiiii Htc4504 ölçüme normal dedi ayrıca özel doktora da kontrole götürüyorum hiç böyle birşey söylemedi baş çevresini falan heo ölçer aklıma takıldı öyle diyince
Momyofthesun urazinannesiiiiii aynısı başıma geldi. Ben yatak döşek hasta olduğum için annem ve eşim götürmüştü. Sağlık ocağındaki ebe d vitamini vermiş çok az açıklık kalmış kullansın demiş daha 1 yaşında. Çok az açıklık kaldıysa kendi kendine kapanmaz mı 2 yaşına kadar zaten anlamadım ben de☹️ Erken kapansa erken kapandı derler kapanmasa kapanmadı. Anlamıyorum gerçekten
urazinannesiiiiii Momyofthesun aynı şekilde oldu benimde ya hatta d vitin dozunu yükseltti dedim ben farklı kullanıyorum haftada 1 kez 2 kez sık dedi. Katılıyorum erkene de oroblem diyorlar çözemedim
Momyofthesun urazinannesiiiiii ben burda post açmayı bile düşünmüştüm ama sonra çok ciddiye almadım açıkçası. Siz de almayın bebeklerin gelişimi için eğer çok ciddi boyutta değilse çok takmamak gerekiyor çünkü aksi halde kafayı yedirtir bu durumlar. D vitamini zaten kullanıyordum başka marka onu kullanmaya devam ederim 1 buçuk yaşına kadar artık
urazinannesiiiiii Momyofthesun ben de kaç gündür açayım açmayım en son açayım dedim aynı durumu yaşayan vardır belki diye düşündüm, evet çok doğru tam kafa yemelik durumlar ocean kullanıyorum ben de 400 ünitti 600 ü aldım dediği gibi 1 fıs fazla sıkarım ben de geçer inşallahhh sizinkisi de 🙏
Mervetnl urazinannesiiiiii ay bu sağlık ocakları kapatılsın ya hemşireler ve gereksiz doktorculuk oynamaları beni çıldırtıyor. Çocuk doktorunuz bişi demediyse bence takılmaykn orda ki hemşirelere
ikibebeliana urazinannesiiiiii 18 aya kadar hatta bazı durumlarda 2 yaşına kadar kapanmamasi normal . 12 ay kapanacak diye bir kural yok. Zaten dr unuz gerekli testleri yapar gerek gördüğünde.Bu arada kızımın 2 yasa yakın kapandı. Sağlık ocagindaki ebe panik yaptirdi ama dr umuz gerekli testleri yapip normal olabilecegini testlerin normal olduğunu söylemişti 18.ayimizda. iki yaşına kadar da kapanabilir dedi ki öyle de oldu.