Bibebek_ benim yaşadığım şehirde pedegok yok sadece çocuk doktoru var gerçekten çok hitmek istiyorum her iki çocuğum içinde ama malesef yok ,,, evet çok hayır lafını kulanıyorum ama mesela merdivenlere çıkıyor yada bişey kırmaya çalışında bu olmaz hayır diyorum zaten kendime ayıracak vaktim bile yok ,, oyun oynayıncada oynamıyor sadece bozum dağtıyor kuz kardeşini sinirlendirip onun oyunlarını elinden alıp kaçıyor e bende çocuklar ağlamasın diye oyunları kaldırıyorum napıcam bile medim