Gece beslenme hakkında malum doktorlar 6 aydan sonra gelişim iyiyse kesin düzenli uyku gelişim için daha iyidir diyorlar ama ben 1 yaşa kadar bekledim ki hala saat başı kalkıyorum bu ara hepten cozuttu benim kuzum Yenidoğan’dan beter haldeyiz o zaman böyle kalkmazdı 1 2 saate birdi lütfen uygulayanlar yöntem yazabilir mi başarı hikayesi varmı