eylulun_annesiii Kızlar merhaba. Bebeğim 7 aylık uyku tulumu alacağım ama kaç tog almam lazım? Kaç beden almalıyım? Neye göre bakıyoruz yardımcı olur musunuz? İçine ne giydiriyorsunuz mesela? Şimdiden teşekkür ederim 🌸
uykusuzuykucu eylulun_annesiii Benim bebeğim 6.ayına yeni girdi izmirde oturuyorum 2 tog aldım şuanlık hava aman aman bi soğuk olmadığı için altına sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum ilerleyen zamanlarda tabi daha kalın giydirecem açıkçası bende kaç toga kaç dereceye ne giydirilir bilmiyordum ama etiketinde yazıyor zaten ben 1 yaş aldım biraz büyük geliyor ama içinde rahat
irva eylulun_annesiii Evinizin derecesi kaç oluyor soğuk havalarda ? Ona göre tog değerine bakıp alabilirsiniz.