Merhaba anneler oğlum 1 yaşına girdi, 7 ay beni emdi sonra bıraktı zaten dolu dolu da öyle bir sütümde olmadı hep mamayla destekledik, hipp mama kullanıyoruz artık büyüdü çok fazla enerji harcıyor ondan mı bilemiyorum ama gece her uyandığında mama içip yatıyor sorum şu cocuk devam sütüne mi geçsem? Aranızda kullanan anneler var mı yada gece tok tutsun diye napabilirim?
Muhallebi tarzı püre yapmayı önermeyin çünkü yemiyor biberon alışkanlığı var illa içecek :)