asilhan_20 4 ay makine ile sağım, yaptım biberon ile verdim sonra silikon meme ucu kullandım biberon ucu ile bir olabilir düşüncesiyle sağım yapacağıma silikon koyarım o şekilde emer dedim ama bebeğim silikonu çekiyordu sonra içine süt dolmasını bekliyordu az süt dolsun biberon gibi hazırdan emiyordu pes etmedim çok zorlu bir süreçti benim için her emmek istediği zaman silikonu koydum tam emerken çıkarttım memeye alışsın diye 2 emip bırakıyordu silikon tak çıkar yapıyordum sonra yatağında yatarken silikonsuz emzireyim dedim beşiğinde sallayarak yanına eğildim beşiği salladım memeyi de verdim ağzına böyle kabul eder gibi oldu 5.5 aya kadar bu şekilde devam ettim ama gerçektende çok zorlandım yıprandım 6. Aya geldik emziğini değiştireyim dedim aventin 6-12 ay olan emziğini aldım ona geçelim dedim ilk emzik 0-6 aydı emzik ağzında uyurdu hep 6-12 ay emziği verdim öğğk dedi bir daha verdim yine kusar gibi oldu demek ki hala 0-6 vermem gerekiyor dedim eski emziğini verdim reddetti kabul etmedi kalbul etsin diye Nutella bile sürdüm yok yine de kabul etmedi sonra bir baktım biberonda da reddetti 6. Ayın başından beri ne emzik ne de biberon kullanmıyoruz suyu bile bardakla içmek istedi benim ilk zamanlar sütüm azdı çevrem mama ver dedi ben direttim ille de süt diye çok şükür bugünlere geldim ama beşiğinde sallayarak emzirmek çok işe yaradı bir de yanlışlıkla büyük emzik vermem emziği ve biberonu reddetmeyi sağladı sallanarak uyurdu bebeğim yanına eğilip mememi verdiğimden beri meme de uyumak istedi bazı zamanlar kolik ve gaz sancılarının yoğun olduğu dönemde diş döneminde memeyi emzik gibi kullanmak istedi saatlerce sabit kaldığımı bilirim ki hala da öyle Huzursuz olduğunda bile anne meme diyor ve hala meme de uyuyor başından beri benim bebeğim kucakta emzirmeyi istememiş hala da istemez kolay kolay dışarıda olduğumuz zamanlar haricinde