Yeni oldum bende 11 gun oldu ilk hafta biter gibi oldi azicikti dun bi baktim yine cogalmis . Yengem normal yapmisti onun aylarca surmustu canim doktorun normal diyorsa dedigi gibi temizlendigi icin ne biliyim iyidir ozaman. Bakalim benimki ne olacak bitti derken cogaldi bi anda iste.