Aynur-372 bende şimdi mama sandalyesi yükledim bakabilirsiniz profilimden. Kılıfı da hediye edeceğim ikeadan almıştım kılıfı. Az kullanılmış temizdir. Annemin evine gelirken kullanmak için almıştım annemle aynı binaya taşınınca kaldı öyle çok kullanamadım.