1 hafta sonra 14 aylık olacak aşırı alıştı sürekli memede durmak istiyor bıraktığım an uyanıyor iyice dalınca yatırıyorum ben uyuyana kadar yine uyanıyor süt yok sabah vercem diyorum sallıyorum su veriyorum kucağımda pışpışlıyorum yok yırtıyor kendini ama artık olmuyor kesmem lazım ikimizde aşırı yorulduk lütfen bir yol gösterin tecrübesi olan bir sürü anne var burada biliyorum